zaterdag 4 februari 2006

Belly mask

Met Bente een gipsafdruk gemaakt van mijn buik. Allereerst mijn buik en bovenkant benen geschoren en ingesmeerd met vasaline. Daarna begonnen Bendert en Bente repen gipsverband op mijn buik aan te leggen. In de gebruiksaanwijzing las ik dat ik op moest passen niet flauw te vallen. Tijdens het plakken kwamen we erachter dat Bente, Bendert, Benke wel namen zijn die erg veel op elkaar lijken en makkelijk door elkaar te halen zijn. Dan toch maar een andere naam verzinnen !! Het plakken ging goed tot het laatste stuk (mijn benen). De opmerking over het 'flauwvallen' bleek bij nader inzien toch niet zo gek.. Na meer dan een half uur gestaan te hebben moest ik toch echt gaan zitten..het gevolg was wel dat de onderkant bij mijn benen nog nat was maargoed - een niet perfect masker is ook best ok.

Geen opmerkingen: