dinsdag 21 maart 2006

Foto's van Kay 14 dagen oud

Foto's van Kay vind je op:
http://community.webshots.com/album/548868463oTpeEX http://community.webshots.com/album/548956429TSmBwn

Kay was gisteren 14 dagen oud. Zijn moeder heeft dat gevierd door een nieuwe bh en een kolfapparaat te kopen in het borstvoedingscentrum (bij ons op de hoek).. al mijn oude bh´s kan ik inmiddels weggooien - ze zijn te klein :( en daarnaast zijn mijn borsten zo gevoelig dat de ruwe stof een soort marteling is). Daarna zijn we, Bendert als trotse vader achter de kinderwagen, richting de Hema gegaan. Tegenover de Hema zit een super gaaf winkeltje met kinderspeelgoed en daar hebben we voor Kay een speelding voor in de kinderwagen gekocht. Vervolgens terug naar huis waar ik uitgeput - ik heb nog steeds last tijdens het lopen - op de bank plofte.. Nog steeds heb ik een gigantische luier aan om het bloedverlies tegen te gaan en is het pijnlijk om te lang rechtop te zitten. Daarbij komt dat mijn borsten spontaan gaan lekken (word tegenwoordig door Bendert Jitske13 genoemd) als Kay zijn etensuurtje is..
Morgen is Bendert weer aan het werk. Ik ben benieuwd of het me lukt om alleen te zijn met Kay..

Geen opmerkingen: