donderdag 5 juli 2007

Wie is toch die man die zondag altijd het vlees snijdt?

Word ik dat?? Ik mag hopen van niet, maar het lijkt er deze weken best wel op. Ik kan dan wel morgenmiddag weer richting huis (waar ik natuurlijk ´s avonds pas aan ga komen). Maar daarmee is de "reizen voor het werk ellende" nog niet afgelopen; want zondagmiddag moet ik op het vliegtuig naar Boston om daar in een meeting te gaan zitten (en waarschijnlijk ben ik dan op woensdag pas weer terug). Ik krijg dus niet eens de kans om "die man" te zijn die "zondag altijd het vlees snijdt" en het gaat ook nog eens ten koste van m´n papa-dag op maandag! Voordat Kay er was hoefde ik eigenlijk nooit te reizen voor m´n werk en nu opeens twee keer binnen een week. Ik mag hopen dat als ik ooit nog thuis kom ik niet door Kay aangesproken wordt als Ome Bendert.

Geen opmerkingen: